Solen strålar och snart avslöjar jag vinnaren!

 
 
I flera dagar har solen lyst upp och värmt köket. Det är till och med nästan (NÄSTAN!!!) så att diskningen blir lite småkul av allt härligt ljus.
 
 

Igår var det runda solbrillor och scarf i håret som gällde när jag och Henry spanade i diverse second hand-butiker. Det var till och med för varmt för min urtjusiga, nyfyndade vintagekappa! Fast äsch, solen får gärna stanna ändå tycker jag!

Förresten! Idag kommer jag att avslöja vinnaren i min Mohedatoffeln-tävling! Håll utkik ♥

Kommentarer
Josephine Foto säger:

Åh ni bor ju så fint!!

Svar: Tack snälla! Kul att höra <3
Bella

2014-04-23 | 17:25:52
Bloggadress: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback