Lucka nr 16; berätta om det bästa köpet i ditt liv

 
 
 
 
Alltså oj vilka svåra luckor som dyker upp i Emilys kalender! Men vi kör på ändå.
 
Det bästa köpet i mitt liv? Jag vill säga hundarna. Dessa ättriga, ofta jobbiga och busiga små liv som med stora ögon tittar på mig och allra hest vill krypa intill mig och mysa under en filt hela dagarna. Jag tänker även på alla fantastiskt bra möbelköp, som vår soffgrupp eller det fantastiska pysselskåpet till exempel. I klädväg finns denna vackra skapelse med på topp-tre-listan i alla fall. Det är svårt att bara välja ett enda köp, så vi får nog nöja oss så.
 

Kommentarer
Johannas Retro säger:

Superfint! Gillar era träväggar! :)

2013-12-19 | 13:37:26
Bloggadress: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback