En höstig femtiotalsdröm

Igår åkte jag till min favorit när det gäller hemma-loppisar. Ni vet, där jag alltid hittar en massa fint, bland annat dessa fina fynd! Sist jag var där visade hon mig en fantastiskt fin skapelse från 1950-talet som hon lagt undan. Den är djupt grön och prydd med rosa-röda rosor kantade med gröna små glad. Kjollängden är perfekt och ärmarna är trekvarts-långa med var sin röd liten knapp. Den är så jäkla fin! En perfekt höstskapelse som har väntat på en kropp att pryda.
 
Igår slog jag till och nu hänger den på sin galge i väntan på rätt tillfälle att användas. Den kanske får följa med på äventyr redan på lördag när det vankas loppisrunda med Lotta och ev. föreläsning á la Elsa Billgren!
 
 
En ny favorit!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

men wow, nu vart jag avundsjuk! Den kläningen....

Svar: Du som har så många fina klänningar! :) Jag är himla avis på dig!
Bella

2013-10-29 | 22:24:15
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Åh vilken fin! Och hela du är verkligen jättefin! :)

Svar: Tack snälla du! (Som förresten också är megafin !!) :)
Bella

2013-10-30 | 06:52:05
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/
Allt det gamla goda säger:

åh, tjusig! den hade man gärna haft här i den egna garderoben..!

Svar: Jag är så glad att jag fick köpa den! :)
Bella

2013-10-30 | 23:31:04
Bloggadress: http://alltdetgamlagoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback