Livsuppdatering

 
Klockan är tre på natten. Fy sjutton. Jag lyckades själv somna när jag skulle göra Henry sällskap när det var sovdags för honom, och nu kan jag helt enkelt inte sova. Men snart ska jag släcka lampan och bädda ner mig i sängen bredvid Pepsi som spinner ljudligt och väntar på att bli kliad under hakan.

Åh, vad jag har vaarit dålig på det här med bloggandet. Jag har ärligt talat inte haft någon vidare lust med det, och när jag faktiskt har känt mig sugen så har jag inte haft tid eller ork. Men jag vill. 
Jag tror dock att hela bloggen behöver få sig en uppdatering för att jag ska längta tillbaka ännu mer. Designen känns inte alls som jag och headern är ju för tusan hundra år gammal. Minst. Tiderna förändras.
 
Allmän livsuppdatering: Jobbar, jobbar och jobbar. Har älskade Lillskrutten varannan vecka. Lyssnar på punk. Genomgår en smärre identitetskris. Färgade nyss håret blått men längtar redan tillbaka till rosa. Vill börja plugga men har ingen aning om vad jag vill bli. Är dålig på att gå på loppis. Börjar få ordning på mitt hem och trivs himla bra. Tackade nej till att ev. medverka i ett tv-program pga. att jag inte direkt mår toppenbra eller har någon ork över till sånt ståhej. Jag mår dock helt okej för tillfället.  
 
 

Förresten. Min mobil tog sig en simtur i toaletten här om dan, så jag kan inte uppdatera någonting på mitt älskade Instagram! Lånetelefonen är från stenåldern och jag längtar något fruktansvärt efter min egna...  


Jag hoppas i alla fall att ni har det finfint allihop! Jag uppskattar verkligen att många av er finns kvar här hos mig, fastän jag för tillfället är världssämst på att blogga ♥

Kommentarer
Frida säger:

Mysig bild och jag hoppas att du klarade somna :)

Svar: Det gick att somna om! Till slut.
Bella

2015-09-10 | 07:46:55
Bloggadress: http://rockabillygirl.se
Lina säger:

Jag känner precis igen mig i det där med bloggandet! Att inte blogga för att man inte har lust just då, för att sedan känna att man vill blogga fast man inte har tid. Detsamma gäller för utseendet av bloggen, det hänger liksom lite efter..

Jobbigt att vakna sådär mitt i natten - hoppas du lyckades somna om ändå!

Svar:
Bella

2015-09-10 | 08:10:07
Bloggadress: http://helbraflinga.blogg.se
Josephine Foto säger:

Vi kan vänta en evighet på dig <3

Svar: Åh! Fina du <3
Bella

2015-09-10 | 10:16:50
Bloggadress: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback