Här står jag och ursäktar mig inte ett jävla dugg ♀

 
 
 
 
 
 
Här står jag med blåmärken på benen och rosa knut på huvudet. Och med dom bästa shortsen jag någonsin burit - nattsvarta Monki-shorts med kyhög midja och kraftig jeanskvalitet. Jag känner mig hur stark och fab som helst i dessa och kommer definitivt att bo i dessa godingar och visa magen hela sommaren. Jag syndade lite mer när jag ändå var där och slog samtidigt till på en svart jeanskjol och ett par av favoritjeansen som jag numera inte kan leva utan. Vi kikar på det en annan dag!
Ser ni förresten att jag har snaggat nacken? Sååå skönt! Det kan mycket väl vara det bästa som hänt mitt hår. Det och den rosa färgen, förstås.  


För övrigt så går tydligen mitt pro ut idag, vilket troligtvis betyder att min blöggadress återgår till http://bellalindquist.blogg.se. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska förnya eller inte. Det är rätt dyrt ändå, tycker jag! Kanske kan en få tips om bättre alternativ till blogg.se's egna propaket med medföljande domän? ♥
 
Förresten så ska jag klura på en ny header någon dag! Jag känner inte längre att den nuvarande representerar mig. Nä, blöggen behöver förnyas!
Ska jag ens ha kvar mitt alias Tant Bella? Åh, beslutsångesten.

Kommentarer
Johanna säger:

Vilka fina tatueringar du har på armen, har helt missat du har dessa.

2015-06-07 | 15:21:38
Bloggadress: http://mrsbelair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback