Vad en kan köpa för sjuttio pix

 
 
För inte alls så länge sen for jag, Martin och Henry till Skänninge-trakterna för att gå på bröllop. Martins bror och hans älskade vigdes hemma i den fantastiskt mysiga trädgården och vi fick bevittna det hela tillsammans med familj och vänner. Det var en riktigt trevlig tillställning med både sol, glada människor, tonvis med god mat och en himla massa efterrätter! Jag tänkte visa er fler bilder därifrån en annan dag, men min outfitta måste vi ju genast kika på! Den second hand-fyndade 40-kronorsklänningen från Ellos fick pryda min kropp dagen till ära, och jag måste säga att jag kände mig riktigt tjusig! Rosa och rosa kan väl å andra sidan inte bli annat än bra..? Dom svarta lacksandalerna är second hand-fyndade dom också och kan nog inte ha kostat mer än 30 pixiluringar. Jag kan inte fatta att inte fler handlar begagnat! Men å andra sidan... Fler megafynd till mig!
Nejvars. Fler borde verkligen göra det! Mitt bästa argument? Se bröllopsstassen ovan. Sjuttio spänn för en hel outfit! Jag upprepar: SJUTTIO KRONOR.


Hoppas att ni har en fin dag! Vi hörs snart igen
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback