Vardag när det inte är som vanligt

 
 

Kring jul blir ingenting riktigt som vanligt, vare sig en vill eller inte. Massa flottig mat, ledighet, middagar och andra sammankomster med släkten, ofrivillig stress, massa jobb (för min del) och en hel del planerande för att få ihop allting... Det tar verkligen på krafterna! Trots en mysig julafton med min familj i Grytgöl och ett trevligt nyårsfirande med vänner är det ganska skönt ändå att alltsammans är över. Nu kan vardagen flyta på som vanligt igen ett tag framöver och en kan ta nya tag inför det nya året. Fast just nu känner jag mig ärligt talat mest som en deg och vill inget hellre än att traska omkring här hemma i mjukisar slappa i ett par dagar till... Att bara vara hemma och mysa med de där godingarna i soffan är verkligen helt underbart ♥

Och nu är det väl ändå dags att återgå till bloggandet, eller vad säger ni? Jag har ju saknat er!

Kommentarer
Oslofru säger:

Underbar blogg! <3

Svar: Tack snälla du <3
Bella

2015-01-05 | 14:48:17
Bloggadress: http://www.oslofru.com
Frokenloppan säger:

Åh på den där översta bilden är Henry verkligen lik dig!

Svar: haha åh <3
Bella

2015-01-05 | 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback