Fredagseftermiddag i staden

 
 
 
 
 
Idag trotsade jag dom snötäckta vägarna och for till staden. Till Lotta och Evelina närmre bestämt! Vi åt vegotacos, pratade om allt och inget, kikade på dom senaste loppisfynden och fixade med Lottas hår. Jag snajdade till det med både klipp och färg och det blev toppen om jag får säga det själv! Sen hann vi förstås med en fika också, med frasiga wienerbröd som vi alla älskar. Och grönt te med smak av jordgubb och champagne. Snacka om fredagslyx!
 
Nu är jag hemma igen och är hur trött som helst. Jag har lyckats virra till det på alla möjliga sätt idag och mindes inte ens morgonens jobb! Jag har dessutom glömt att fota dom fabulösa glitterdojorna jag skulle visa er... Men jag ska fixa det vartefter! Imorgon vankas det i alla fall jobb på favoritstället igen, och om jag har tur blir det en loppistur efteråt! Jag ska dessutom passa på att hämta en nyfyndad fåtölj som jag hittade via en Facebooksida. Förhoppningsvis passar den perfekt i vardagsrummet. Vi får väl se!
 
Hur som... Ha en fin fredagskväll allesammans! Vi hörs i helgen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback