Eat. Sleep. Snyt. Repeat.

 

Idag ligger vi här, Mika och jag. Igår började halsen rossla och näsan rinna, och i morse vaknade jag upp genomförkyld, frusen och med en fruktansvärt irriterad hals. Honungste, hundra meter snytpapper och ett ton halstabletter hoppas jag är räddningen! Men tills vidare stannar jag i soffan med ett varmt täcke och en rykande kopp. Snöflingor stora som sockerbitar virvlar ilsket omkring utanför och Mika tittar skamset på mig när det är dags att gå ut för en toapaus. Snabbt ut och sen in igen. Sen bäddar vi ner oss i soffan och ligger kvar ett tag till.

Eat. Sleep. Snyt. Repeat.

Hoppas att mina fina läsare har en roligare måndag än jag ♥

Kommentarer
Ellen Lindberg säger:

Men alltså, hur söt!?

Svar: Eller hur! Söt-Mika ♥
Bella

2015-01-26 | 18:22:20
Bloggadress: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback