Tant Bella i minnenas journal

 
 
 

Nu hittar ni mig i nostalgitidningen Minnenas Journal, nästen ett år efter att journalisten var här och fotade, fikade och snackade vintage. Inte en dag för sent med andra ord! Mitt hår var under den tiden både mörkare och kortare, loppisfynden något färre och inredningen väldigt annorlunda jämfört med nu. Det hinner ske mycket på kort tid!

Haffa en och kika närmre vetja! Det är en rolig tidning överlag och jag har en hel bunt här hemma som jag har fått låna av bästa Lotta. (Du ska få tillbaka dom, jag lovar! ♥ Btw. Tydligen finns det en icke pk bok om dig där en snubbe i gula brallor ger dig en ros.)

Kommentarer
Gunilla Arneström säger:

Tack för en härlig artikel i ovanstående tidning. Så spännande att se o läsa om vad yngre personer kan förverkliga. Jag är pensionär o uppväxt med det mesta ,men ändå trevligt att läsa om.

Svar: Åh tack snälla du <3
Bella

2015-02-08 | 23:44:08
Bloggadress: http://tantbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback