Rosa hår och ett inre mörker

 
Här hade jag börjat skriva på en lång text om ett inre mörker och ett tungt sinne. Om tankarna kring hopplöshet, depression och känslor som inte kan styras. Men jag orkar bara inte. Inte just nu. Det enda jag kan få ur mig för tillfället är att jag är inne i en riktigt kass period. Om en med just nu menar jämt och ständigt sen flera månader tillbaka. Jag vet inte helt och hållet vad det beror på. Jag vet heller inte vad jag ska göra för att få det att försvinna. Jag vet bara att det känns riktigt förjävligt, till och från. Mitt gamla vanliga jag lyckas oftast lysa igenom ändå och vardagen rullar vidare, men det är någonting som saknas. Någonting känns trasigt. Det är mycket som är knas just nu och framtiden känns oviss.

Men det ordnar sig någongång, så småningom. På något sätt löser det sig, på ett eller annat vis. Jag tar en dag i taget.

Jag ville bara uppdatera om läget och ursäkta min frånvaro den senaste tiden. Hoppas att ni fina har det bra! ♥

Kommentarer
Johanna i Kulla säger:

<3

2015-04-13 | 22:20:35
Bloggadress: http://www.johannaikulla.se
Vicky säger:

fy fan. är också inne i något liknande .. drainar så himlans mycket energi. jag hoppas våren och sommaren gör susen för dig, det tror och hoppas (?!?!) jag att den kan göra för mig ialalfall. tumhållning för oss alla. kram.

Svar: Kram <3
Bella

2015-04-17 | 01:40:43
Bloggadress: http://vicky.se/
Christin säger:

Så trist att du har det så jobbigt. Hoppas du hittar en ljusning i mörkret så du kan glädjas åt allt det som ändå är bra. Du är välkommen när du orkar blogga igen.

Svar: ♥♥♥
Bella

2015-04-24 | 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback