Tjugo fakta om mig

Det surrar ju runt en utmaning på Instagram där man ska skriva 20 fakta om sig själv, och jag tänker att jag kan skriva den listan här på das blögg istället! Here we go:
 
 
1. När jag var liten ville jag bli serietecknare och övade flitigt.
 
2. Jag har inte haft någon kontakt med min biologiska pappa på ungefär 6 år och det är jag tacksam för.
 
3. ...Men jag har ändå haft en pappa sedan 14 år tillbaka. Ett bevis på att blodsband inte är allt ♥

4. Jag är en slarvmaja som hittar på ursäkter för att slippa städa och låter ofta disken stå lite väl länge.
 
5. När jag var liten (typ låg-/mellanstadiet) fick jag vattkoppor som låg inne en tid på sjukan. Hela jag var prickig och jag hade så hög feber att jag hallucinerade och inte ens visste vem mamma var. Jag har fortfarande ärr lite här och var på kroppen. I pannan till exempel!
 
 


6. Jag har både haft ormar och ödlor som husdjur.

7. Jag drömmer om att någon gång äga en fin VW-buss! Helst ljust turkos och vit. Eller kanske gul!
 
8. Jag är ganska bossig av mig och vill få saker och ting gjorda på mitt sätt. Fast jag är himla mallig också för oftast blir det bra eftersom att jag är så jäkla envis.
 
9. När det däremot inte blir bra har jag fruktansvärt kort stubin.
 
 
 
10. Jag är överlag riktigt bra på att laga mat och baka!
 
11. Jag är ateist och tänker ofta på vad som egentligen kommer att hända efter döden. Jag är mest orolig över att det bara ska bli svart och ta slut.
 
12. Jag har haft en piercing i underläppen och det finns fortfarande ett litet märke kvar.
 
 
 
13. Jag är en riktig skogsmulle som gärna bygger koja, vandrar i skogen, fiskar och plockar svamp.
 
14. Jag drömmer om att ha ett eget företag där jag kan jobba med det jag gillar bäst - vintage, loppis, inredning skrivande och skapande. Eller åtminstone få jobba med det på något annat sätt!
 
15. Jag träffade Martin för lite mer än tre år sen när jag var på väg ut ur ett kasst förhållande, och han bodde faktiskt på andra sidan vägen utan att jag visste om det! Jag flyttade in hos honom inom en vecka och det har alltid känns så jäkla rätt och tryggt. Jag tror faktiskt att vi kommer att leva lyckliga i alla våra dagar ♥
 
 
 
16. Jag saknar ofta högstadie- och gymnasietiden. Allt var så mycket lättare då och man visste precis vad man gjorde veckan ut och veckan efter det.
 
17. Min första kärlek var en kille som jag aldrig ens pratade med. Jag var för blyg och han var för cool.
 
18. Trots att jag är uppväxt mitt ute i skogen och även nu bor på landet går jag inte utanför dörren själv när det är mörkt ute. Jag är fruktansvärt mörkrädd!
 
19. Jag väljer i stort sett alltid glass framför godis. Min hemgjorda med citron är bäst bäst bäst!
 
20. Jag är fruktansvärt svag för choklad, bakelser och andra godsaker! Ingen självbehärskning där inte.
 
 
Nu utmanar jag mina bloggande bloggläsare till att göra detsamma så att jag kan få lära känna er lite bättre! ♥

Kommentarer
Victoria säger:

Så vackra ögon du har.
Roligt att få veta lite mer om dig :)

Svar: Tack snälla du! Mina ögon har jag alltid haft komplex för (stupid komplex, I know!!) så det värmer <3
Bella

2014-09-12 | 16:01:21
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Victoria säger:

Jag håller med om att det verkligen är ett dumt komplex ;)

2014-09-12 | 16:15:53
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback