Tant Bella ritar och illusterarar megabra blöggers

 
Den senaste tiden har jag ju målat en hel del! Och nu hänger det finfina blöggers på väggen i pysselrummet. Vi kikar närmre, vetja!
 
 
 
En Elsa, en Emelie och en Bella.
 
 
 
Favoritslagordet passar ju tjusiga En Blommig Tekopp-Emelie perfekt, tänker jag! Hon är ju en tjej som utstrålar power och som alltid verkar ha något vettigt att säga.
 
 
 
Ett fuck you till Patriarkatet! Det här är förresten en illustration som jag är himla nöjd med! Typ den fjärde som jag gjort i hela mitt liv tror jag. Dom andra hänger runtom.
 
 
 
Elsa som hänger bredvid är alltid världsfin och jag beundrar henne för hennes stil och framgångar.
 
 

Och en sån här blev det också! Riots not diets! Ett himla bra budskap om ni frågar mig.

Jag har en massa idéer som florerar i mitt huvud just nu, så jag ska nog måla lite mer redan ikväll efter att frugan varit här! Ni får stå ut med att det mesta hamnar här på bloggen under den nya kategorin Tant Bella ritar ♥ Och en hel del hamnar på Instagram!

Kommentarer
Jenny/Jema säger:

Superfina! :)

Svar: Tack snälla! :)
Bella

2014-09-23 | 15:54:11
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com
lovisa säger:

alltså du är SÅ grym! eftersöker tutorials på typ... allt du gör!

Svar: Åh tack tack tack! ❤ Du får stalka mig en dag och så får jag göra detsamma med dig haha! ;)
Bella

2014-09-23 | 16:10:56
Bloggadress: http://polichinelle.se
Sandra Michaela säger:

Megasnyggt!

Svar: Tusen tack! <3
Bella

2014-09-23 | 19:55:48
Bloggadress: http://snigelmums.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Superfina!

Svar: Tack!
Bella

2014-09-24 | 10:38:45
Bloggadress: http://madelein.se/
Frida Adolfsson säger:

Vet att jag har frågat förut men måste bara säga att jag så himla gärna vill köpa en av dina tavlor med feministtecknet. Den var så underbart fint. Du får inte ta det som tjat, ta det som att jag tycker att du gör extremt fina saker :) & att jag verkligen tycker du borde fortsätta!

Svar: En megakomplimang! <3 Jag har inte bestämt mig för om jag vill/ska sälja någon än, men jag hojtar till direkt i så fall! Tack tack tack!
Bella

2014-09-24 | 15:35:45
Matilda säger:

jäkligt snygga!

Svar: Åh tack!
Bella

2014-09-27 | 00:18:00
Bloggadress: http://emmamatildahoglund.blogg.se
Felicia säger:

Åh vad fina! Får man fråga vad du använder för pennor alternativt vad du använder för att skapa så vackra färger?

Svar: Tack snälla du! ♥ Jag använder en vattenfast, svart penna (ingen jättespeciell! Köpte på Panduro) till konturerna och billiga vattenfärger till att färglägga!
Bella

2015-02-19 | 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback