Regnet smattrar mot rutorna och här går jag runt i mjukisar längtar efter kladdkaka

 

Regnet har smattrat mot fönsterrutorna hela dagen och solen har vi inte sett skymten av förrän nu. Henry har varit på dagis en stund och hoppat i vattenpölar, och Martin har jobbat sitt vanliga sju till fyra-pass. Jag å andra sidan har traskat omkring här hemma i mjukiskläder, småstädat lite, längtat efter en riktigt god kladdkaka (OMG bästa bästa bästa och jag får aldrig nog!) och lagat en god lax- och torskgryta. Vissa dagar bara är så. Man orkar inte med alla trista måsten och låter disken stå ännu en dag. Den finns ju kvar även imorgon, så det fixar vi då.
 
Nu är mina älskade hemma och det vankas eftermiddagsmys såhär efter middagen ♥
 
Vad har ni hittat på denna regniga måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback