Jag inviger hösten med en ny cape

 
Idag har jag och Lillskrutten varit i stan med moster Flisan! Vi köpte läppstift, lunchade och fönstershoppade bland en massa fina plagg och saker.
 
 
 
Jag premiäranvände en ny cape från H&M. Sprillans ny, I know... Men ibland får man, tänker jag. Den kommer i alla fall att användas flitigt och för mig var det ett kap! Skorna är också "nya" men dessa är loppade. Vi kikar närmre på dom en annan dag!
 
 
 
Henry var måttligt road när vi knallade omkring på stan och pratade om smink, inredning och plastblommor.
 
 

Men han fick i alla fall glida runt i finvagnen!

Det blev en toppenmåndag som avslutades med smoothie och croissanter hemma hos Flisan! Nu väntar jag på att Lillskrutten ska bli trött och vilja sova så att jag kan börja förvälla all svamp som vi plockade igår. Typ 20 kg utan att överdriva... Livet på landet ♥

Kommentarer
Lotta säger:

Men då vännen vad snyggt! Blow my....Fucking minde! <3 <3 Så ses vi på tisdag i den parken ;) KRAM!

Svar: Men äsch då! :D <3 <3 På onsdag hoppas jag? :* KRAM
Bella

2014-09-01 | 21:42:17
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Ninni - Vimsiga mamman säger:

Så läcker vagn! Å så mycket man får plats med under :)

Svar: Den är toppenbra! Den rymmer en hel del faktiskt och är lätt att köra med sina stora hjul och sitt lätta chassi :)
Bella

2014-09-02 | 06:44:44
Bloggadress: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback