F!, pepp och fika på en onsdag

 
I eftermiddags packade jag in mig i bubblan och brummade mot Norrköping. Där möttes jag av rosa ballonger, vimplar och loggor som lös upp hela tillvaron! Vilken underbar syn ♀♥
 
 
 
Jag mötte upp den här söta! Tillsammans stod vi långt fram i folkmassan och lyssnade på dagens F!-talare.
 
 
 
Många människor var på plats och peppade tillsammans ♀♥
 
 
 
Och även några såna här... För att inte tala om SDU som höll till en bit därifrån, där vi egentligen skulle ha samlats! Men stämningen var på topp ändå!
 
 
 
Många kloka människor var på plats och flera höll tal.
 
 
 
 
Bland annat bästa Gudrun som höll ett fantastiskt tal och pratade om viktiga saker som vanligt! Klok som en uggla och allmänt megabra.
 
 
 
 
Efter en fantastiskt timme och lite till klappade vi händerna högt och länge innan det var dags att knalla vidare och möta upp Lotta. Siktet var inställt på lunch!
 
 
 
Den här fina människan alltså!
 
 
 
 
Efter en stunds klurande slog vi oss ner på ett av stans mysigaste caféer och åt både paj och fika.
 
 
 
En himla massa fika till och med! Choklad och nötter i mängder. Efteråt var vi både sockerstinna och proppmätta.
 
 
 
Efter en lång fikastund stannade vi till här, i en butik där de både säljer gamla och renoverade (tyvärr i många fall förstörda och "shabby chicade") möbler och prylar.
 
 
 
Det fanns en del fina saker ändå! Fast vi snyftade en del över gamla möbler som blivit slarvigt övermålade och slipade på.
 
 
 
Lotta köpte en charmig gris-plansch som hon ska ge bort i present. Och sen var det dags att åka hemåt.
 
 

Det blev en fantastisk dag som alltid med dessa två och snart ses vi ju igen! Jag peppar redan inför vår planerade valvaka och är säker på att det blir toppenkul!

Kommentarer
Sandra Michaela säger:

Vad fina bilder! Det var amazing där på stan idag :D

Svar: Tack! Ja visst var det :)
Bella

2014-09-03 | 21:30:20
Jenny/Jema säger:

Var är era linnen/tröjor ifrån..?

Svar: Köpte min via Lilla Berlins kampanj på Teecrowd ( http://www.teecrowd.se/lillaberlin ) men den är tyvärr avslutad nu :(
Bella

2014-09-03 | 22:03:45
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com
Vintage Johanna! säger:

Sötisar! :D

Svar: Äsch då ;)
Bella

2014-09-04 | 09:32:53
Bloggadress: http://www.vintagejohanna.se
Jenny/Jema säger:

Tack för svar angående t-shirten!

2014-09-04 | 14:02:50
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com
Lotta säger:

Wopp, wopp tack för en toppen eftermiddag (som vanligt) och fy fanen vad trött och äcklig jag ser ut på bilderna, kan ju lova att jag totaldäckade sen när jag kom hem, efter kväll-morgon tur orkar jag inte mer än några timmar...tur jag fick spendera dem med dig!
KRAM!

Svar: Haha nej! Du är lika tjusig som alltid! Är mäkta avis på att du alltid blir fin på bild... <3
Åh fina fina du! KRAM!
Bella

2014-09-06 | 19:24:03
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Victoria säger:

Vad heter & finns denna butik?
Brukar inte strosa så mk på gatorna där, mest i Spiralen & vad de nu heter.

Svar: Kommer inte ihåg! :'c Men den ligger vid Café Kuriosa ungefär! på samma gata i alla fall.
Bella

2014-09-12 | 16:08:37
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback