En finfin lördag

 

Jag tänkte bara titta in och önska alla mina fina läsare en finfin lördag! ♥
 
Solen tittar fram, det är någorlunda varmt och det vankas lördagsmys med  familjen. Mamma och pappa kom förbi med gofika tidigare i eftermiddag och de har precis brummat väg i sin gröna lilla bubbla. Strax bär det av till affären för att köpa något gott att äta till kvällen! Rödbetsknyten med fetaost vore hur gott som helst. Och så kanske jag ska baka någonting kladdigt med choklad och nötter... Ja vi får väl se! Jag ska i vilket fall måla lite när vi har ätit och framåt kvällen, när Henry har somnat, blir det film-mys i soffan.

Vad ska ni hitta på en septemberdag som denna?  ♥

Kommentarer
Frida säger:

nejmen OJ vilken fin blogg! Älskar din stil och ditt hår, och klänningen är ju helt fab.

Det är ju lite sent nu, men vi har njutit av en dag i soliga Vrighton med glass och veckohandling - och ikväll är det cirkusparty på gång :)

Svar: Men oj tack snälla du! ♥ Kul att du har hittat hit!
Åh så underbart! Cirkusparty låter ju hur kul som helst!
Bella

2014-09-20 | 18:53:49
Bloggadress: http://weareallstoriesintheend.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Ypperligt tjusig klänning!

2014-09-22 | 16:44:19
Bloggadress: http://madelein.se/
Lisa säger:

Hej där! Vilken fin klänning du har på dig! Väldigt vacker färg också.

Svar: Halloj! Tack snälla du <3
Bella

2014-10-04 | 14:44:11
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback