Skepp ohoj! Nu åker vi på kalas.

 
 
Här har det varit tyst i ett par dagar! Jobb, jobb, jobb och mer jobb. Men det känns riktigt skönt faktiskt, att ha kommit igång ordentligt igen. Och jag har förresten fått ett kortare vikariat där jag har jobbat i två veckor och det känns ju finfint.
 
Jag har jobbat ett kort pass idag men nu har sjömansklänningen från 60-talet åkt på! Snart kommer mamma och hämtar upp mig, Martin och Henry och sen bär det av mot Finspång. Vi ska nämligen åka till systeryster Flisan och fira att hon har fyllt 20. (TJUGO?! Gick inte hon på högstadiet nyss..?) Vi har tillsammans köpt en tjusig present som jag är grön av avund över! Åh, den är så jäkla fin! Ni får såklart se sen.

Hoppas att ni får en toppenkväll! Vi hörs i helgen ♥

Kommentarer
Victoria säger:

Vad roligt att du fått komma igång med att jobba :) Hoppas syster din blir glad över presenten.

Svar: <3
Bella

2014-10-10 | 18:57:03
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback