Så låt det bli höst, vad rör det väl mig. Så länge din varma kropp pulserar. Låt vinden ta i, du ligger ju här. Min älskling, jag önskar inget mera.

 
 

Idag...

♦ har jag jobbat hela dagen, åkt en himla massa bil och lyssnat på hårdrock.
♦ skulle jag kunna offra ena armen för en lyxig räkmacka.
♦ har jag funderat mycket kring och suckat över skuldbeläggandet av offret vid sexuella övergrepp.
♦ längtar jag efter att åka skidor.
♦ borde jag städa och greja här hemma.
♦ har jag haft ångest över projekt som aldrig blir av pga. tidsbrist och annat som kommer emellan.
♦ är jag oförskämt nöjd med sminkningen av mina bryn (bilderna ovan!).
♦ saknar jag bästa Lotta. Och Evelina med förstås!
♦ funderar jag över framtiden.
 
 
Psst! Jag möblerar om lite grann på bloggen, så det kan hända att den är både sned och vind ett litet tag framöver ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback