Kelgrisen, kringlan och den nya bloggen

 
Den här kelgrisen kom in alldeles tufsig och smutsig i morse, som han alltid gör efter sin nattliga patrullering av  jaktmarkerna. Han jamar högt, får en portion mat och sen kurar han ihop sig någon stans där det är mjukt och låter timmarna gå. Allra helst i en inbjudande hög med tvätt, men annars duger soffan.
 
 
 
Någon blev visst lite avis... Mika pussar förresten alltid Pepsi välkommen och lägger sig gärna bredvid. Det är tur att vi har världens snällaste katt med tanke på hur många hundpussar han utsätts för och hur ofta Henry nyfiket drar honom i den orangea rävsvansen.
 
 
 
Mika rullade ihop sig och la sig bredvid sin ludna kompis, så som hon ofta gör. Efter att ha gått runt i en ring cirka hundra gånger för att hitta den perfekta mysplatsen, förstås. Sen ligger hon där som en kringla och snoozar tills det vankas mat eller bus. Eller tills Henry väcker upp henne med dunder och brak... Det är tur att hon är så snäll och go!
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 

Vad tycker ni förresten om den nya bloggdesignen? Jag fick nog av den gamla för länge sen och har funderat på hur jag vill att bloggen ska se ut, men har inte riktigt orkat ta tag i det. Igår började jag ändra småsaker och sen piffade jag spontant till hela blögggen på det här viset. Större bilder och en bredare blogg. Det känns himla bra! Jag kanske ändrar fler saker och funktioner framöver, men just nu är jag ganska nöjd.

Kommentarer
Sandra Michaela säger:

Namen gu vilken gölle! Bloggen ser jättebra ut :)

Svar: Tack snälla du!
Bella

2014-10-17 | 18:54:17
Småstadsfrun säger:

Underbara djur!

2014-10-17 | 21:29:04
Bloggadress: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback