Ett jäkla tjat om den där favorithörnan som jag gillar så

 
 
 
 
 

Det här hörnet alltså. Jag tycker om det så himla mycket! Och tjatar om det gör jag också. Men det är ju trots allt ett av husets bästa hörn! Jag ändrar om och fixar här var och varannan dag. Lägger till. Plockar bort. Fem centimeter hit. En bit dit. Men det är ju det som är så fantastiskt roligt med inredning! Att ändra, förnya och förändra närhelst en känner för det. Med små medel och enkla lösningar. Som en kvist med fina höstblad! Eller kanske en hjortskalle. Eller ja, både och till och med!

Tack förresten för alla megabra kommentarer på sistone! Ni är så jäkla fina ♥♀

Kommentarer
Josephine Foto säger:

Det är verkligen ett fantastiskt kreativt uttryckningssätt!
Jag går ibland vaken på nätterna när hela huset sover och flyttar på mina saker i godan ro med lågmäld musik och ibland även i sällskap av ett glas rött. Härliga stunder:)

Svar: Eller hur!Åh att möblera om på kvällarna är det bästa <3
Bella

2014-10-29 | 21:54:52
Bloggadress: http://fotografjosephine.blogg.se
Emelie säger:

Gud vad fint! Älskar jordgloben :)

Svar: Tack så mycket!
Bella

2014-10-29 | 22:20:27
Bloggadress: http://emmmelie.blogg.se
Alicia säger:

Jag dör lite för estetiken i ditt hem och på din blogg. Så jävla fin! Känns som att allt hänger ihop och den gemensamma nämnaren är väl helt enkelt du. Väldigt personligt och genomtänkt. Inspirerande!

Svar: Men ååååh <3 Tack snälla du! Det värmer <3 Kul att du har hittat hit och vill hänga här!
Bella

2014-11-07 | 16:57:06
Bloggadress: http://aliciasivert.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback