Bland landkoraller och gula löv

 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I eftermiddags efter jobbet tog jag med mig Mika ut på promenad. Vi följde den slingriga grusvägen mot skogen och gick ut och spanade på ett av dom stora gärdena. Vi gick mellan bergen och stenarna som sticker upp lite var stans och bildar öar, och jag kikade på allt vackert som naturen har att erbjuda. Vackra lavar som liknar landlevande koraller, mjuka mossor, flitiga myror och färgglada svampar. Mika sprang runt och utforskade medan jag fotade i lugn och ro. Vi gick aldrig in i den djupa skogen med tanke på älgjakten men jag ska nog bannemej ta på mig en reflexväst eller liknande någon dag så att jag kan fylla på svampförrådet. 

Idag passade jag på att stanna upp och andas en liten stund, något som inte hinns med så ofta numera. Jag är lite stressad och orolig för tillfället, men vet inte riktigt varför. Just nu var i alla fall den krispiga luften och dom härligt gula löven allt som behövdes för att ladda batterierna en smula!

Hur har er dag varit? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback