God morgon ♥

 
 
 
Torsdags-minifrulle med mys i soffan!
 

God morgon kära läsare! Idag är jag toktrött och ska jobba fram till lunch. Större delen av gårdagen spenderades på jobbet den med och en hinner inte med mycket annat dessa dagar. Sova, jobba, laga mat, mysa med familjen och sen sova igen. Men cash is Queen så att säga. Jag är ledig på söndag i alla fall och då behöver jag nog vila och krama lite extra på min lilla familj! Det är dessutom hög tid att ställa in bubblan för sin vintervila och skörda dom sista grönsakerna och kryddorna i landet innan alltsammans förfryser. Men det hinns med! /tidsoptimisten
 
Ikväll ska jag åka till Linnea och ha myskväll. Det behövs efter en arbetsvecka med både sena kvällar och tidiga mornar! Hoppas att er fredagskväll blir toppen ♥

Kommentarer
Lotta säger:

Det ser dömysigt ut ju! fluffiga duntäcken och kuddar, mys!

Svar: Det var himla mysigt! <3 Kram!
Bella

2014-11-07 | 16:13:54
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback