Knytblus och turban när det vankas marknadsafton

 

Kjolen. I know, ni har sett den en miljon gånger nu. Men jag är så kär i den att jag bär den minst en eller två gånger i veckan! Blusen med knyt i midjan är dock ny! Eller loppad, förstås. Men ny i min garderob i alla fall! Den tycker jag himla mycket om och den passar till det mesta. Plagg med krage har jag förresten snöat in på den senaste tiden och det är rätt trivsamt och tjusigt om ni frågar mig. Och turbaner, som alltid. Det är ju så fint, och framför allt praktiskt! Idag orkar jag inte göra ett skrutt med barret utan gömmer undan det i den här fina scarfen.

Ikväll ska jag åka in till staden för att knalla runt på marknadsaftonen. Jag ska spana på en bikini hade jag tänkt och då kan man ju passa på när det ändå finns diverse erbjudanden att ta vara på! Imorgon ska jag ligga på stranden med frugan hela dagen och förhoppningsvis hittar jag en fin bikini att ha på mig och som passar under hela sommaren.

Kommentarer
Sofia Holmberg / Foto-Musik säger:

Superfint! :)

2014-05-27 | 17:12:37
Bloggadress: http://pladdermf.se
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Du är så jädra tjusig fröken! :)

Svar: Ska du säga! :D
Bella

2014-05-27 | 20:26:07
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback