It's a beehive kind of day

 
Idag har jag och lilla familjen varit på marknad i Finspång. Vi trotsade regnet och köpte både pelargoner, färska munkar och en finfin gammal brödburk!
 
 
 
Dagen till ära fick det bli en mini-beehive av mitt lila barr. Mitt hår är ju ganska kort så speciellt hög blev den ju inte. Det nya favoritläppstiftet från Make Up Store passade perfekt även idag. Typ som varenda dag hittills sen jag köpte det!
 
 

Men jag är nöjd ändå! Jag kom förresten på att; Meeeeeeh... Okej då, jag har redan haft favvokjolen två gånger den här veckan så nu får det vara nog. Det fick bli en svart istället.
 
Nu ska jag och Martin laga hemgjord pizza medan Henry leker snällt här på köksgolvet. Jag har även förberett en mumsig rabarberpaj som vi ska ha som fredagsmys ikväll. Vi har så himla mycket rabarber här hemma numera så jag kunde inte låta bli. Vad ska ni pyssla med denna småruggiga fredag då? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback