Om vad som händer framöver - förändring här på bloggen, F! och medverkan i en tidning

 
 
Sommarvärmen är på g och det finns så himla mycket att se fram emot! Detta händer framöver:

Föreläsning med Gudrun Schyman IDAG. Fler än dubbelt så många som ryms i lokalen har meddelat att de kommer, så det gäller att vara där i väääääldigt god tid. 200 platser finns och dom kommer att ta slut snabbt!
 
Valvaka med Feministfika, F! Norrköping och Unga feminister Norrköping den 25:e. Ni glömmer väl för tusan inte att rösta? (Rosa förstås... ♀♥)
 
♦ En kul grej med en tidning som jag ska medverka i på ett litet hörn. Jag berättar mer när det är dags!
 
♦ Henrys ettårsdag den 7:e juni. Vår lilla skrutt har blivit så himla stor på så kort tid!
 
♦ Ett nytt livsstils-experiment med förbättrad kost. Bland annat mer vegetariskt och mer motion står på schemat! Jag berättar mer när jag har gett det lite tid.
 
♦ Förändring här på bloggen. Inget är bestämt kring exakt när, men jag hojtar såklart till när det är dags. Om några veckor händer det grejer!
 
♦ Soliga dagar i trädgården med odling, fika, avslappning och plantering i rabatterna.
 
♦ Grilla. MASSA. Nu har vi dessutom en ny, stor grill som Martin fick i födelsedagspresent av mina päron.
 

Kommentarer
Veronica säger:

Älskar att grilla :)

2014-05-20 | 18:22:28
Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Jag hade Stina på jobbet igår och pratade feminism :.)

2014-05-21 | 10:02:37
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback