En sommarhelg i bilder - jätterabarber vintagefynd och en citronpojke.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kort och gott har jag haft en toppenhelg med min lilla familj. Vi har plockat gigantisk rabarber, pysslat i trädgården, ätit god mat och myst. Jag har gått barbent varenda dag och lördagen spenderades i stan tillsammans med mamma och lillasyster medan Martin var på något bil-galej. Jag loppade en vintage strandväska, hawaii-shorts och en bikinitopp i bullet-modell. Henry har varit en citronpojke och invigt en underbart gul tunika i 70-talsmodell.

Hur har er helg varit? Ni kom väl ihåg att rösta idag? ♥

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Fantastiskt fina bilder

Svar: Tack så mycket!
Bella

2014-05-25 | 21:20:27
Bloggadress: http://madelein.se/
Tove säger:

Härlig blogg! Tror jag såg dig och dina vänner innan föreläsningen med Gudrun :)
Måste bara fråga.. Var tatuerar du dig? Gillar din tatuering och är själv sugen på att påbörja en i höst men känner inte till några ställen här i krokarna :)

Svar: Tack så mycket! Åh va kul! Härligt förresten att så många dök upp och ville lyssna på Gudruns kloka ord <3Jag har tatuerat mig hos Martin på Lucky 7. Just nu har han fullt fram tills augusti men de släpper nya tatueringstider i början av juni så man får vara snabb! Alla där är dock megaduktiga.
Hihi jag frågade nu i helgen eftersom att jag är sugen på en till! ;)
Bella

2014-05-25 | 22:19:55
Bloggadress: http://tlundegard.blogg.se
Lotta säger:

arrrh du bara loppar, loppar, loppar, loppar massa fint!!!! (varför är jag så pank?! -*suck*)
Vet du förresten att vi ska få jättefina höns hem silversvartkantad wyandotte :) :) :) Om du bara visste vad som hände med de andra...(mink):/

Kram! <3

Svar: Hihi ibland så! ;)Åh dom är så fina! V i har spanat på såna och är lite sugna på att köpa avelägg och kläcka fram ett gäng! :) Nääää va trist! De tar sig in överallt och tar varenda en om de får chansen :(

Kram <3
Bella

2014-05-26 | 11:37:26
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Lotta säger:

Och alltså Henry, den lilla kärleksungen! <3 Sötare än sötast. *give me* <3

Svar: <3
Bella

2014-05-26 | 14:52:42
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Victoria säger:

Så mysiga Bilder :)
Har din karl en bror som tränar på Aktiv? Är en kille som är så sjukt lik honom, fast han har inte skägg.

Svar: Tack! Jag tror inte att hans bror tränar på aktiv :) (inte i Finspång i alla fall) Fast jag är inte helt säker haha!
Bella

2014-06-12 | 23:05:10
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback