En solig onsdag med Linnea ♥

 
Lagom till lunch denna soliga, men oj så blåsiga, onsdag kom Linnea hem till oss i Båtstorp. Vi satte oss genast på en filt i trädgården och hade picknick. Linnea hade fixat jordgubbar!
 
 
 
Jag slängde ihop en sallad med tisdagens pulled beef som blev över från middagen, grönsaker, groddar och fetaost. En ganska köttig sallad men himla god!
 
 
 
Några skivor vattenmelon slank också ner. Såååå gott.
 
 
 
Vi satt kvar länge och smååt medan vi pratade om allt mellan himmel och jord.
 
 
 
Dagen till ära hade jag förresten ett nytt, somrigt läppstift från Make Up Store. Crimson Matt, heter det ifall någon undrar! Perfekt orange och härligt. Det matchar mitt gamla, avskavda nagellack!
 
 
 
Framåt kvällen fixade jag tacos medan Linnea matade och busade med Lillskrutten.
 
 
 
Äsch, vi tar väl snyggtallrikarna!, tänkte jag.
 
 
 
 
Min gamla vanliga - tacos i tortillabröd med banan och krossade nachochips. Godaste taco-kombinationen någonsin skulle jag tro.
 
 

Förutom att mumsa på godsaker, skratta och prata om allt möjligt åkte vi in till Finspång och köpte tjugo säckar jord! Sen fyllde vi några av våra tomma odlingslådor och planterade några krydd- och örtplantor. Tur att vi är starka brudar som är vana att kånka och bära på landet! ♀♥

En himla bra onsdag med min fruga! Det får vi allt göra om snart!

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Härliga bilder

Svar: Tack!
Bella

2014-05-29 | 20:08:32
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback