Dagar från Instagram - pizza, vardag och en himla massa selfes

 
♦ Idag blev det hemgjord pizza till fredags-mys-middag. Som alltid hade jag banan på min. Sååå gott, jag lovar! ♦ En regnblöt selfie hann jag med efter dagens tur till marknaden som kommit till Finspång. Nya bomberjackan fick hänga med och värma mig.
 
 
 
♦ Dagens beehive-frilla och favoritläppstiftet. Kände mig lite extra tjusig!  ♦ Onsdagens tacomiddag när frugan var här. Tacos kan ju aldrig bli fel och är minst lika gott varenda gång.
 
 
 
♦ En eftermiddag i solen med Linnea, en smaskig picknick och en massa prat om livet. En himla bra onsdag! ♦ En selfie onsdagen till ära. Jag matchade naglar med läppstift och knöt upp håret i en svart bandana.
 
 

♦ Ännu en onsdags-selfie med pussmunsput och ganska så awesome bryn om jag får säga det själv! ♦ I tisdags hade jag istället en turban och rosa läppar. Jag sportade dock samma svarta blus med krage som har blivit en riktig favorit! Passar till allt liksom. Jag ska förresten försöka fixa en turban-tutorial inom kort eftersom att flera av er har efterlyst just det. Håll utkik vetja!
 
 
Följ mig gärna på Instagram om ni vill ta del av bilder direkt från min vardag ♥ Isabellalindquist heter jag där!

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Åh läskigt, jag hade med pizza med banan och körsbärsomat i fredags haha.
http://madelein.se/2014/may/ekologisk-pizza-till-middag.html

Svar: Haha se dä! Men det är ju så gott! ;)
Bella

2014-05-31 | 09:19:19
Bloggadress: http://madelein.se/
Veronica säger:

Vad gott!

2014-05-31 | 12:37:02
Bloggadress: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback