Våren skiner in i köket


God förmiddag! Eller rättare sagt... snöig förmiddag. Vilket bakslag! Jag hoppas att våra vårfräscha tulpaner skrämmer bort vintern omgående och lockar till sig både sol och värme. Nu längtar jag så efter att kunna skippa både vinterkappa och vinterkängor. Fast det kan i och för sig få bli vår i lagom takt! Om två veckor drar vi ju till Sälen för att åka skidor, basta, äta god mat och umgås. Henry får glida runt i pulkan medan papput nästan flyger nedför backarna. Han är snabb som vinden på skidor och åker som om han vore född med ett par på fötterna. Jag å andra sidan håller mig till den blå och snälla Åsabacken... Äsch! Vi beställer vår till v.13 tycker jag.


Kommentarer
Lotta säger:

Hallå?! Bordet liksom så himla bra!!!!

Svar: Jag är asnöjd! Loppade det för 150 pix så det var helt klart värt det! Känns kanske liiiite litet men äsch! Köket är ju typ megastort :(
Bella

2014-03-05 | 12:07:25
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback