Jag vill packa min väska och dra ut på äventyr

 
Vädergubbarna hotar med snö under morgondagen. NEJ!, säger jag. Våren är bannemej här för att stanna. Sommaren är ju runt hörnet (ja, nästan). 
 
 
Jag vill packa min väska och dra ut på äventyr. Jag längtar efter husvagnssemester, smultron vid vägkanten och varma grillkvällar.
 
 
 
Jag vill bada från solvärmda berg och utforska okända platser. Jag vill sitta och dingla med benen från en brygga, med ett metspö i handen och en fullpackad picknickkorg som väntar vid strandkanten.
 
 
 
Henry följer såklart med! Och Martin, förstås. Snart är sommaren här. Snart kan äventyret börja.
 

Kommentarer
linda säger:

va fint

2014-03-14 | 16:35:39
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Spinkfinger säger:

Jag med! Jag kan ta den där väskan plus innehållet ;)

Svar: Åh jag vill att sommaren ska vara här nu! (sitter i en stuga i fjällen) Innehållet behåller jag helst! ;)
Bella

2014-03-17 | 17:34:10
Bloggadress: http://spinkfingersretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback