Jag längtar efter feministpepp, Henrys första steg och bubbel i parken

 
 
 
Nu slår vi till på ännu en sån där lista på saker att se fram emot, tycker jag! Detta längtar jag efter lite extra just nu:
 
♥ Firandet av internationella kvinnodagen på lördag. Jag kommer såklart att peppa och fira tillsammans med bästa Lotta! ♀ (Och vi ses ju förresten redan på torsdag!)
 
♥ Och på tal om denna braiga dag så längtar jag efter att få lyssna på Gudruns fantastiska föreläsning den 20:e maj! ♀ Jag sällskapar med Lotta, såklart.
 
♥ Jag längtar efter den 16:e mars för då drar vi till Sälen för att åka skidor! Det ska bli underbart att komma iväg ett slag och bara mysa och ha det trevligt. Jag ska susa nedför backarna som aldrig förr, det har jag bestämt.
 
♥ Jag längtar efter och är både nervös inför Henrys första steg! Snart reser han bara på sig och knallar iväg, tänker jag. (Åh, Lillskrutten ville vara duktig och stå upp förut. Han är förresten som en prickig och röd korv just nu... Tredagarsfebern slog till i helgen!)
 
♥ Jag längtar något fruktansvärt efter sommar och sol! Eller åtminstone lite riktig vår. Men vem gör inte det så säg... Och med våren kommer värmen! Och med värmen kommer bara ben och bubbel i parken! Och en himla massa loppisbesök, förstås.
 
♥ Jag längtar efter en sommar med lilla familjen! En sommar i husvagn, på vägen och på stranden. Och hemma vid grillen, förstås.
 

Kommentarer
Lotta säger:

Det är så fantastiskt att få ha en vän som du <3 Galetbra <3 *Tillsammans så ska vi krossa patriarkatet!! (& hatet)*

Hoppas lillskrutten kryar på sig <3 Pussar från mig också ju!

Svar: Kan bara säga detsamma! Helt awesome <3 Du och jag mot puckona liksom!
Bella

2014-03-05 | 12:11:17
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback