En söndag i trädgården

 
Denna söndag började tidigt när solen sken in och värmde upp hela huset. En toppenstart på slutet av ännu en vecka!
 
 
 
Gårdagskvällen spenderades här hemma tillsammans med Linnea och Patrik. Vi åt god mat, pratade om allt och inget, skrattade till en hysterisk parodifilm och åt snask. Det blev inte så sent för vår del, så vi var pigga och redo för trädgårdjobb när vi vaknade!
 
 
 
Men först knäppte jag på mig dessa (och tog på mig ett par strumpbyxor) innan vi åkte till Martins päron för att hämta Lillskrutten som sovit över.
 
 
 
När vi kom hem svidade jag om till dessa snajdiga och sen gav vi oss ut i värmen.
 
 
 
Martins storebror och hans sambo hälsade på och hela eftermiddagen spenderades ute i trädgården! Vi åt en sjukt god sallad och spanade på hönsen som solbadade och mumsade på överbliven bulgur.
 

Vår största tupp hade stenkoll på varenda liten smula som trillat ner efter salladskalaset och lockade glatt på sina hönor.
 

Solen har nu glidit ner bakom trädtopparna och strax ska vi äta lite kvällsmat innan det blir en lugn kväll framför tv:n. Henry snarkar i Martins famn och hundarna är helt slut efter en utedag. Vilken toppensöndag! Jag hoppas att er har varit minst lika bra, solig och varm ♥


Kommentarer
Annster säger:

Fina bilder :)

Svar: Tack snälla :)
Bella

2014-03-31 | 02:30:47
Bloggadress: http://annster.se
Amanda-fotoblogg säger:

Jättefina bilder!

Svar: Tack snälla!
Bella

2014-04-04 | 06:55:59
Bloggadress: http://amandapaulinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback