Vardsgsrumsförvandlingen


Vardagsrumsförvandlingen står still för tillfället. Vi är ute efter en snygg och praktisk möbel att ha under tv:n men ingenting passande har dykt upp ännu. Och jag vill ju såklart fynda! Men jag är säker på att något tjusigt kommer att dyka upp så småningom. Loppissäsongen har ju bara börjat!

Vi har åtminstone nya kuddar som gör soffan ännu lite mysigare. Jag köpte kuddfodralen på Lagerhaus här om veckan och är helnöjd! En härlig färgkombo om ni frågar mig. Gult är fult jättefint!
 
Henry matchar förresten vardagsrummet toppenbra i födelsedagskläderna han hade i lördags? Finaste lilla skrutten ♥ 
 

Kommentarer
Josephine Foto säger:

Så himla tjusigt!
Och jag håller med dig, Henry är den absolut snyggaste "lullullet" i sammanhanget :)

Svar: Tack så mycket! Haha Henry får helt enkelt sitta där och se gosig ut :)
Bella

2014-06-12 | 14:57:10
Bloggadress: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback