Småplock från Instagram (Selfiegram)

 
Många selfies blir det visst när man instagrammar! Här om dan rockade jag en blommig blus som legat och mognat i garderoben sen den loppades. Och så har jag ju hunnit möblera om en hel del också.
 
 
 
Den kombon alltså! Selfies och inredning. Och den där handposen är förresten himlans bra! På bild nummer två ser vi ett hörn i pyssel-/lekrummet som fick sig ett lyft tidigare i veckan.
 
 

Jag har bokat en tatueringstid för både en mindre och en ganska stor skapelse! Och jag klippte av luggen någon cm också när jag ändå var igång. Förändring är skoj så att säga.
 
 

Henry och hans fina kärra har också hunnit hamna på Instagram ett par gånger. På midsommar bar han skjorta och favokoftan. Någon vecka tidigare plockade vi sommarblommor och spanade på kor hemma hos hans  mormor.
 
 

Rosa läppar har jag rockat typ varannan dag. Bästa! Och här om helgen var jag och frugan på fest och galej en hel lördag! ♥
 
 
 
Jag har fyndat söta undisar på rea också! Och flashat dom för hela världen. En annan dag hade vi kalas för Henry och pyntade med både vimplar och blommor finns kvar än. Kalas för jämnan liksom!
 
 
Gillar man selfies, inredning, vintage, kalas och fåniga saker så är det bara att spana in @isabellalindquist på Instagram ♥

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Skll absolt kika in

2014-06-28 | 18:33:16
Bloggadress: http://madelein.se/
Junitjej säger:

Vilken härlig hårfärg du har!,

Svar: Tack! Den ändras från vecka till vecka beroende på hur ofta jag tvättar håret och har i min färginpackning men just nu är jag extra nöjd :)
Bella

2014-06-28 | 22:00:20
Bloggadress: http://www.junitjejen.se
Ida säger:

Underbar barnvagn 👍

2014-06-29 | 09:59:56
Bloggadress: http://iminetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback