Lördagsäventyr med frugis

 
 

Gårdagen var riktigt rolig! Linnea och jag piffade till oss innan vi drog iväg på diverse galej tillsammans med, för mig, helt nya människor. Vi besökte ett nostalgicafé, spanade på loppis, åkte jänkare och hot rod, badade i badtunna, grillade och partajade. Kvällen slutade tidigt för min del men jag är rätt glad ändå! Det blev en kul dag med bra människor, helt enkelt.

Idag är jag fruktansvärt seg.. Men jag och Martin har ändå varit i stan och hjälpt Lotta och Evelina att bli sambos på riktigt! Vi har flyttat hela Lottas bohag till deras gemensamma lägenhet. Lådor, kartonger och möbler har lastats och kånkats på. Vi har fått ett helt träningspass med andra ord! När den sista kartongen burits in och släpkärran lämnats tillbaka på macken bjöds vi på olika sallader, fika och jordgubbar. Quinoa-salladen med grönsaker, fetaost och soltorkade tomater var såååååå god! Det ska jag nog laga i veckan.

En bra lördag ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback