En midsommarafton med gosiga kor, Polustuståg och världens bästa Lillskrutt ♥

 
 
 

Pjuh! Den här midsommaraftonen har varit intensiv men väldigt mysig. Hela lilla familjen åkte till mina päron i Grytgöl tidigt i förmiddags för att hinna med dagens alla påhitt. Vi kikade på det traditionella Polustuståget, åt jordgubbar, grillade burgare och förberedde inför morgondagens galej. Henry och jag promenerade med den tjusiga vagnen bland ängsblommor och smultron, klappade grannkossorna och spanade på traktorer som susade förbi under tåget. En bra Midsommarafton, helt enkelt! Jag berättar mer imorgon. Kanske. Men nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen!

Hoppas att er midsommarafton var toppen ♥

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Helt OK Midsommar!

2014-06-21 | 11:45:23
Bloggadress: http://madelein.se/
Lotta säger:

Men Bella.....SÅ underbart det ser ut! <3 <3 <3

Svar:
Bella

2014-06-21 | 17:21:29
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback