En himmelsblå godbit

 

 
Innan lördagens galej hann vi med en snabbvisit till Hela Människan i Norrköping där jag fyndade den här godingen! En hemsydd, lite krispig och festligare klänning med smala axelband och resår i midjan. Jag hann inte pröva den utan chansade och slog till ändå eftersom att den ändå bara kostade 40 pix. Den passar hyfsat men gör sig himla bra på väggen också! Som en tjusig tavla pryder den för tillfället ett hörn i pyssel-/lekrummet och väntar på att få följa med på partaj.
 

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Helt underbar!

2014-06-17 | 23:44:38
Bloggadress: http://madelein.se/
Marika säger:

Ja det var här jag sett dig, såg dig på galej i lördags men kunde inte placera dig!!

2014-06-18 | 06:41:40
Lotta säger:

Heheheh, den har jag också provat på hela msk ;) Kram vännen!

Svar: Haha vi brukar ju tänka lite lika! Den sitter som sagt inte helt bra ännu men den gör sig bra på väggen ;)
Bella

2014-06-18 | 19:37:15
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback