Den första söndagen i juni

 
 
 
 
 
 
Den här söndagen har jag..:
 
♦ haft min vippiga kjol med svalor på.
 
♦ varit på kalas med lilla familjen hos Martins farmor och ätit mumsigt fika i trevligt sällskap.
 
♦ plockat Hundkex och satt i små vaser och flaskor.
 
♦ målat naglarna så där somrigt orangea som jag numera älskar (Okej då jag gjorde det inatt! Men det hade faktiskt hunnit bli söndag).
 
♦ sagt hej då till vår tjusiga soffgrupp som flyttat till en familj i Linköping.
 
♦ möblerat om i vardagsrummet, fått in nya soffan och skruvat upp stringhyllor. Jag lovar att visa er inom kort!
 
♦ gosat med duniga små kycklingar.
 
♦ sett några kycklingar flytta hemifrån.
 
♦ busat med och jagat Henry minst hundra varv runt köket medan han skrattat hysteriskt. Bästa skrutten!
 
Strax ska vi grilla något gott och glädjas över att Martin är ledig även imorgon. Vi har varit hemma tillsammans sen i onsdags och det har varit så himla skönt! På tisdag är det dags för vanlig vardag igen.
 
 
Hur har er söndag sett ut?

Kommentarer
Victoria säger:

Så mysigt det lät :)
Jag fyllde år så vi satte oss i bilen till Söderköping för tygköp på Jofotex & blev bjuden på glass :D

Svar: Grattis i efterskott! Låter härligt :)
Bella

2014-06-02 | 16:42:11
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Victoria säger:

Tack & bock :)

2014-06-02 | 22:57:04
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback