Nyfixad hörna i vardagsrummet

 
Igår pysslade och fixade jag i den här delen av vårt vardagsrum. En liten hörna bredvid soffan och bakom fåtöljen som nog kan vara ganska svårmöblerat ändå.
 
 
 
Tavelväggen fick sig ett lyft! Ett helt gäng med tavlor försvann och nu blev det både större, enklare och luftigare.
 
 
 
Extra tjusiga ramar kan gott få vara tomma, tycker jag! Så att man verkligen får se hur fina dom är. Det blir både luftigt och dekorativt!
 
 
 
 
 
En ny perlargon har jag fyndat också! Eller ett helt gäng faktiskt... Vår lokala blomsterhandel har sommar-rea och jag köpte både rosa Mårbacka och storvuxna, röda Rosenknoppspelargoner som denna.
 
 
 
Radiomöbeln har fått flytta hit från pysselrummet. Den gör sig mycket bättre här inne, tycker jag! Under våra teakhyllor med allehanda saker och prylar på. Pelargonen gör sig dessutom himla bra där på.
 
 
Den fantastiska festklänningen från 50-talet har hängt på samma plats ganska länge nu och där trivs den bra.
 
 

Tja, det blev ju ganska bra ändå! Om jag får säga det själv. Luftig men samtidigt fyllt med tusen prylar och färger. Ett favoritrum tror jag bestämt!
 

Kommentarer
Ninni - Vimsiga mamman säger:

Så snyggt :)

2014-07-04 | 18:16:01
Bloggadress: http://ninnzan.se/
Cliff Barnes säger:

Ser fram emot mannens inredningsblogg: tunga lädermöbler med fiskesaker och tuttstatyer. Haha :) Charlotta

2014-07-04 | 19:06:56
Cliff Barnes säger:

Ser fram emot mannens inredningsblogg: tunga lädermöbler med fiskesaker och tuttstatyer. Haha :) Charlotta

2014-07-04 | 19:06:56
Linda säger:

Så snyggt! Vilken härlig stil du har på hemmet :)

Svar: Tack snälla!
Bella

2014-07-04 | 22:01:50
Bloggadress: http://hemmahoslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback