Ett rea-fynd som passar perfekt i bastuvärmen

 
 
 
Jag köper ju väldigt sällan helt sprillans plagg, men när favoriten för nyproducerade kläder rear ut fina klänningar som denna kunde jag inte låta bli! Det känns lite som om det vore ödet att den skulle hamna hos mig med tanke på att jag har spanat på just denna klänning i flera månader men avvaktat. Igår fanns det en endaste kvar på rea-ställningen inne på Indiska och den var i min storlek! Snacka om tur. Jag har älskar den sedan första stund och den är så himla lätt och bekväm. Perfekt nu när det är 30+ och stålande sol!

Kommentarer
biggeros säger:

Så söt klänning!! Du passar jätte bra i den =)

Svar: Tack snälla! <3
Bella

2014-07-24 | 17:47:31
Bloggadress: http://biggeros.blogg.se
Fröken Kärolajna säger:

Den är så fin den klänningen! Och väldigt lagom tunn nu i dessa värmeböljor. Den passar dig ju jättefint!

Svar: Visst är den! Så himla bekväm och luftig - perfekt för stekande sol och ljumna vindar. Tack snälla <3
Bella

2014-07-24 | 22:21:46
Bloggadress: http://karolinahansson.blogspot.se/
Julia säger:

Måste bara kommentera på det - sjukt häftiga väskor i bakgrunden!

Svar: Loppisfynd när dom är som bäst! :)
Bella

2014-07-25 | 09:08:42
Bloggadress: http://juliaoflund.se
kersti olin säger:

Hej i sommarvärmen. Ni vet väl om att det blir Vintagefestival i Stallarholmen Gula Huset den 30 augusti?! ( 1 mil från Strängnäs )
Kl 10.00 slår vi upp portarna för alla försäljare och besökare. Marknadsstånd med kläder, prylar och textilier från förra seklet fram till o med 70 tal.
Det blir catwalk med sjungande modeller. Tombola med fina priser, en frisörska som inför publik svingar ihop din " svinrygg " , levande 1- manna orkester av den fina jazzpianisten Nils Henriksson.
Naturligtvis har alla ordinarie affärer öppet. Snälla, sprid info. Vi ska ha mycket folk!!!
ps: vill ni sälja på marknaden, hör av er till mig
Kersti olin

2014-07-25 | 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback