En megaperlargon, ett fint hörn i köket och en växande pressglas-samling

 
En av de stora, röda rosenknoppspelargonerna jag köpte här om veckan fick flytta in i köket. Den står i ett hörn på köksbänken och trivs.
 
 
 
 
Här hittar man dessutom ett recept på pannkakor, några tjusiga köksredskap (som jag fick av mamma som tack-för-att-du-lagade-trerätters-åt-oss-på-midsommardagen-present) och annat bra-att-ha.
 
 
 
På andra sidan hittar vi den växande samlingen med färgat pressglas!
 
 

Jag fick faktiskt en ny liten goding från söta Lotta när hon var här i tisdags! ♥ Den vita ljuslyktan/skålen på nedersta hyllan. Dom rosarandiga vimplarna hänger förresten fortfarande kvar sen kalaset och det ser ju riktigt festligt och trevligt ut, tänker jag.

Kommentarer
Anonym säger:

Så snyggt :)

Svar: Tack snälla!
Bella

2014-07-10 | 17:29:14
Bloggadress: http://ninnzan.se
Elin säger:

Åh! Lika fint och inspirerande som allt annat! <3
Jag har en fråga; jag och mamma ska till Norrköping snart, har du några bra loppis tips som du vill dela med dig av? ;)

Svar: Åh tusen tack!Va kul! Om ni ska till Norrköping är det nog klassikerna som gäller! Dvs. Hela Människan, Erikshjälpen (och ev. Röda Korset som ligger på nedervåningen i samma byggnad), Bra & Begagnat, Dahlbergs och Myrorna :)
Bella

2014-07-10 | 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback