Gratis tyglycka

 
Jag slinker in här såhär på kvällen med en kass bild på en fantastisk hög med tyger, gardiner och dukar! Idag hämtade vi hem bland annat ett linneskåp och en byrå och fräck som jag är rotade jag runt och frågade vad som mer var till salu. Jag visste nämligen att hela lägenheten skulle tömmas och att mycket har packats ner i sopsäckar för att slängas! En enorm säck med tyger fick jag alldeles gratis (+ en himla massa andra grejer, men dom kikar vi på imorn). Tänk att allt detta plus en lika stor hög till skulle kastas?! Fy skäms, säger jag och viftar med pekfingret.
 
Allt "nytt" var skämsigt billigt och fruktansvärt fint! Jag lovar att visa er så snart som möjligt, typ under morgondagen.

Kommentarer
Lisa säger:

Vad kul! Vet du redan vad du ska göra med allt tyg?
Sy någontin för din pojke kanske?
Jag är nyfiken på det du köpte!

Svar: Jag är meganöjd! Mycket av det är dukar och gardiner men man kan ju göra något annat av det också :) Jag ska försöka visa upp det mesta allt eftersom!
Bella

2014-01-29 | 07:26:10
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com
Veronika säger:

Så fina! Speciellt det i grönt.

Svar: Det gröna är kalasfint <3
Bella

2014-01-29 | 08:39:57
Tanten på auktion säger:

Ja FY SKÄMS på alla som kastar skatter!

2014-01-29 | 11:29:19
Bloggadress: http://tantenpaauktion.blogspot.se
Erik säger:

Hejsan, vilken superfin blogg du har. Och tygerna ska vi inte ens tala om ;) /Erik

Svar: Tack snälla du! Ja tygerna är jag otroligt glad över! Ska visa allt vartefter :)
Bella

2014-01-30 | 18:13:21
Bloggadress: http://erikjespersen.kmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback