fem saker du kanske inte visste om mig

 
 
♀  Jag älskar science fiction-filmer men har svårt för kärleksdraman och allt för verklighetsbaserade filmer. Sagan Om Ringen, rymdfilmer och superkrafter är awesome!
 
♀  Det har bara gått knappt ett år sen jag insåg tjusningen med gamla plagg och second hand på riktigt! Liksom så pass att jag började bära dom och leta ivrigt. Kärleken till gamla möbler har dock hängt med något längre. Denna livsstil har intresserat mig länge och nu är den absolut här för att stanna för alltid!
 
♀  Jag har alltid gillat djur och när jag var liten hade jag alltid fickorna fulla med både skalbaggar och snäckor (sniglar alltså). Mamma blev nog inte ens förvånad till slut. Fast kanske lite äcklad. Jag kommer ihåg att jag dessutom hade en bok som beskrev hur man räddade djur. T.ex. lagade jag en stackars snigels skal med nagellack. Och en gång hittade jag och min bäste vän Jonathan en fågelunge som trillat ur boet, så vi tog hem den och försökte mata den med maskar. Vi visste inte bättre. Fågelkrake...
 
♀  Som liten ville jag bli serietecknare.
 
♀  Jag har ett par rosa vingar på skuldrorna. Och texten Glöm inte att leva på latin. Det var min första tatuering!
 

Kommentarer
nickolina säger:

alltid roligt att läsa sånt här! :D

tack såå jätte mycket, du hade e riktigt fin blogg du med :D du har verkligen ett rktigt fint hem :D

Svar: Haha ibland dyker det verkligen upp oväntade saker i såna här listor!

Tack så mycket fina du! <3
Bella

2014-01-23 | 09:57:30
Bloggadress: http://nickolinanyfiken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback