Ett allt-möjligt-rum fullt med hattar och resväskor

 
 
Skum bild som Martin tog på mig igår. 
 
 
Jag måste verkligen rensa här hemma! Pysselrummet (på bilden) är numera ganska överfullt med prylar. Skåpet som syns i bakgrunden släpade vi in från boden här om veckan för att det inte skulle bli fuktskadat, men det passar liksom inte in! Vi kanske får bära upp det till sovrummet så länge istället. Fast å andra sidan är det ju ett himla bra förvaringsskåp! Fyllt med både krukor, böcker och hattar. Hela pysselrummet ser förresten numera ut som ett hatt-rum. Ett hatt- och resväskerum kanske. Med ett par klänningar, en symaskin och en himla massa saker. Fast det är väl ganska charmigt ändå, tänker jag. En salig blandning med lite allt möjligt. Äsch jag tar tag i det nån dag när jag har lust!

Kommentarer
linellas säger:

Haha, herre gud vad mycket hattar! Du borde köra ett hattparty ;)

Svar: De flesta är baskrar och "mjuka" mössor/hattar! Men ganska många har de blivit :D Kan inte låta bli huvudbonader på loppis..!
Bella

2014-01-12 | 22:18:37
Bloggadress: http://linellas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback