Å jag ska ge allt vad jag har till denna underbara karl, så att han är min för hela livet

 
 
Den där karl alltså. Han som jag länge var så himla nyfiken på. Han som stal mitt hjärta fastän han inte riktigt vågade, eller ens viste vad han skulle göra med det. Knasbollen som hade åtta akvarier i sin tvårummare på andra våningen, i det där knallgula Vänsterparti-huset på andra sidan gatan. Han som lagade en läskigt rinnande blodig pepparstek till mig på vår första träff. Äsch, kanterna är godast, sa jag. Mannen som jag ville rymma långt bort med. Mitt framtida barns pappa. Han som jag ville flytta ut på landet och starta ett liv ihop med. Jag visste redan då. Och titta... Nu står vi här, hand i hand. Det blev vi två ♥

Kommentarer
Ruina - fyra barn under tre år säger:

Härligt när det känns sådär!
När jag såg min nuvarande sambo första gången tänkte jag direkt "Honom ska jag ha!", och så blev det också :-)

Svar: Visst är det härligt! Så bra att du fick honom på fall sen då :D
Bella

2014-01-12 | 21:06:05
Bloggadress: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback