Vardagsrum 2.0

 
Idag har jag piffat till vardagsrummet, dels inför morgondagen och dels för att det verkligen behövdes en uppfräschning och lite vårkänsla i rummet.
 
 
 
 
Är inte detta vårigt så säg!
 
 
 
Tavelväggen bakom soffan har fått sig en spetsdukstavla och en LP-skiva.
 
 
 
 
...och en pinuppa längst ner till vänster! Alla hem behöver väl förresten en tavelvägg! Så himla piffigt och tjusigt!
 
 

Det jag blev mest nöjd över är att hela rummet fick sig ett lyft och blev mycket ljusare när dom mörkgrå gardinerna fick ge plats för ett par skira, vita gardiner! Och ett nyfyndat (och efterlängtat) 40-talbord har tagit plats. Himla snyggt om ni frågar mig!

Äntligen är det vår i vårt vardagsrum!

Kommentarer
Anna-Livet på Liden säger:

Vad fint du har det! Gillar speciellt möblerna, både fägen och formen :)

Svar: Tack snälla! <3
Bella

2014-03-01 | 19:46:13
Bloggadress: http://www.livetpaliden.blogg.se
Tanten på auktion säger:

Så himla fint ni har det och jag håller med, bordet är helt sagolikt fint =)

Svar: Åh tack så mycket! Bordet blev pricken över i tycker jag! :)
Bella

2014-03-02 | 08:07:11
Bloggadress: http://tantenpaauktion.blogspot.se
LussanP säger:

Superfint! Skapar "habegär" hos mig. :)

Svar: Tack så mycket! :D
Bella

2014-03-02 | 12:40:29
Lotta säger:

Så himla kul att du fick tag på ett så fint bord, precis lagom i tid också ju! Passa verkligen perfekt <3

Svar: Ja visst hade vi tur! Det gör sig bra där tycker jag <3
Bella

2014-03-05 | 12:03:28
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback