Perstorp i köket en regnig loppis-onsdag

 
 
Igår hämtade Martin hem vårt nya köksbord. Ett med snajdig Perstorpsplatta till och med! I helgen ska vi förhoppningsvis hämta ett likadant och skapa ett megabord som passar i vårt megakök.
 
 

Idag har jag varit i Norrköping med Linnea och loppat! Några plagg, en massa porslinsdjur och lite annat smått och gott fick följa med hem denna gång. Det är alltid lika trevligt och hysteriskt roligt att umgås med frugan  ♥
 
Jag kan visa fynden och mer av vår förnyade matplats under morgondagen. Hur har ni spenderat denna regniga onsdag?

Kommentarer
martina säger:

All work and no play... min dag alltså. :-)

Svar: Jag hoppas att du får mer tid i helgen för skojiga saker! :)
Bella

2014-02-19 | 21:29:08
Bloggadress: http://oldshitandstuff.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback