Måndagsomelett och irritation kring håriga armhålor

 
 
Huset är stökigt som aldrig förr och jag är megairriterad över alla idioters reaktioner kring håriga (och oj oj så onaturliga) armhålor i Melodifestivalen. Lillskrutten är både kinkig, hungrig och trött, och strax måste jag börja göra mig iordning snabbt som tusan för att åka och jobba hela kvällen lång. Men en omelettbrunch hinner jag nog allt med! En rejäl omelett med keso, körsbärstomater och salladslök dessutom. Gotti gotti! ♥
 
I morgon, eller kanske redan ikväll, tänkte jag visa upp vårt fina teakskåp som flyttat  in i köket! Jag kanske hinner visa upp några retrotyger, gardiner och annat kul också!

Kommentarer
Sofie - catfightback säger:

Hittade precis din fina blogg, ville bara säga att du verkar bo alldeles förtjusande fint :)

Svar: Tack snälla du! Kul att du har hittat hit <3
Bella

2014-02-03 | 17:32:25
Bloggadress: http://obscurepastels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback