En sån vardaglig sak som att äta frukost tillsammans

 

Det är så sällan vi äter frukost tillsammans här hemma. På vardagarna måste vi sätta oss tills bords klockan 5 för att hinna med, och sängen är ju alltid extra varm och mysig på helgen när man äntligen får sova ut och dessutom vakna upp tillsammans. När man väl har gått upp, klätt på och matat Henry, gått ut med och matat vovve, fixat med hönsen osv osv, är det plötsligt redan dags för lunch. Men idag satt vi länge vid köksbordet och mumsade på helgfrulle medan Henry tog sig en förmiddagslur.
 
Att något så litet och vardagligt kan betyda så mycket... ♥

Kommentarer
Victoria säger:

Jag håller med, de där helgfrukostarna är himla myisga. Vad använder du för objektiv när du fotograferar dessa frukostvyer?

Svar: Himla mysigt! Jag vet inte vad det heter men det är standardobjektivet som följde med kameran när jag köpte den! (Nikon d3200 heter den om jag inte minns fel)
Bella

2014-02-24 | 17:51:56
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Lotta säger:

Såååå skönt det är att äta frukostar ihop med någon, finfrukostar och länge kanske till och med att den tar en frukost till liksom och låter det ta ett bra tag, så himla mysigt det är!
KRAM

Svar: Det är helt fantastiskt! Och frukost kan ju vara typ det godaste på hela dagen om man äter lyxfrulle :*
Bella

2014-03-05 | 12:01:17
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback